tisdag 6 september 2011

Före & efter - nya gardiner


Såhär såg det ut med de gardinerna vi hade först. Superfina spetsgardiner men som absolut inte kommer till sin rätt, de lixom "smälter in" och syns knappt.

Idag fick jag hem det ena paret gardiner jag beställt som jag hängde upp lite slarvigt och ostruket bara för att se helheten. Det andra paret gardiner har nämligen kommit till Ica Maxi som jag tänkt hämta ut ikväll. Då sätter jag upp en länga av de också, så får vi se vilka jag behåller. Vilket fall som helst så blir det nya gardiner! Mycket finare på "Efter-bilden", eller va säger ni?

1 kommentar:

  1. Haha, jaa vad gör man!! Ungar! ;) Jag är väl bortskämd med Thristan som oftast och alltid är duktig och en liten ängel. Lillebror är raka motsatsen och jag förundras dagligen hur barn kan vara sp olika till personlighet och sätt. Kul, men lite skrämmande.

    Man får lära sig mycket nytt, sätta helt nya gränser för Thexas del. Oj oj. Men man lär så länge man lever. :)

    Jättefina gardiner såklart! :)
    Kram

    SvaraRadera