måndag 12 september 2011

Inte helt okej


Sitter och sippar på min andra kopp kaffe för idag, vissa stunder smakar det bättre än andra även om det alltid är gott.
Lowa sover som en stock, det gör hon alltid när hon varit på dagis och lekt av sig med alla barnen, härligt.

Jag har dock inte kännt mig helt okej idag. Redan på morgonen var jag olidligt trött även fast jag sovit hela natten. Kände även att hormonerna vällde inne i kroppen, och så rätt jag hade. Idag var det inte roligt att laga lunch med kastruller på varje platta, brände mig, en sambo som hade ont i magen, samt en trött liten donna som stod och drog i mig vid spisen (trött & hungrig) - och så mina gravidhormoner. Men tillslut fick vi i oss mat och gott smakade det också!

När Lowa vaknat och ätit mellis tänkte ja att vi ska ut och traska lite i skogen. Mysigt. Solen har äntligen kommit fram, och ha skogen runt knuten är ju perfekt. Hoppas på och hitta lite svamp också, men det brukar vara rätt svårt för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar