måndag 12 september 2011

Newbie


Än har vi faktiskt inte köpt ett endaste klädesplagg åt lille kotten i magen. Vi har hela garaget fullt med kassar, men en hel del tänkte jag sälja på loppisen som kommer inom kort, även om det blir en flicka. Lite nytt vill man ju ha, finns inge mysigare än att köpa dom där pyttesmå bebiskläderna.

Snart tänkte jag dock ta med mig sambon & Lowa för att välja ut nått fint åt bebisen i magen som får bli nedpackade i BB-väskan. KappAhl har sjukt mycket sött från deras relativt nya kollektion "Newbie" som består av 100% ekologisk bomull. Det borde väl vara okej för kotten att få på sig när han/hon tittar ut :) Dessutom är färgerna rättså neutrala så jag tycker det mesta passar både tjej & kille. Här är 4 mysiga favoriter.

2 kommentarer:

  1. Jag älskar Newbieserien och har en hel drös med kläder därifrån:O) Seanst införskaffades den stickade overallen nere till höger, superfin!

    SvaraRadera
  2. Den är jättefin. Antar att det kommer bli ett och annat platt från Newbie för oss också ;)

    SvaraRadera