måndag 12 september 2011

Ljusare tider



På onsdag kommer syster Emma hem från Malmö där hon pluggar till frisör. Hon har lovat att fixa mitt barr innan det är dags för förlossningen (för efter det kan det dröja) och tanken är att hon ska göra massa med ljusa folieslingor på mig. Här är en bild på mig när jag var blond, men SÅ blond tänkte jag inte bli (då blekte jag hela håret, inte okej.)

Här är även bilden på mig då jag lyckats gå ner 21 kilo (innan jag blev gravid med Lowa). Bra kämpat! Dock kanske jag inte riktigt gått ner allt det när bilden togs, men 21 kilo från februari till juni är väl helt okej kan jag tycka :)

1 kommentar:

  1. Jösses, 21 kilo!! Bra jobbat tjejen! Kul med lite nytt i håret. Jag är också sugen på en förändring. Men nu när jag väl lyckats bli blond igen så kanske man ska försöka hålla kvar det. Trivs ju bäst så här.

    Hoppas dagen blir fin och att ni hittar lite svamp. Kramar!

    SvaraRadera