torsdag 1 december 2011

En mysig torsdag


Wilton precis somnat i min famn, så mysigt.

Idag har allt kännts mycket bättre. Wilton har inte alls varit lika ledsen som tidigare dagar. Total skriktid ca 1 timme och resten lite smågnäss och vill/behöver vaggas lugn för magknipen.

Har ökat på Minifomdropparna till 20 st innan varje måltid. Ligger ner och ammar (då jag kan) så mjölken rinner saktare. Magknipsmassage minst 2 gånger per dag. Kämpar med rapningarna. Köpt "fisventilen" Windi på apoteket.

När Kristoffer kom hem från jobbet packade vi ner barnen i vagnen och begav oss ut i skogen. Jag snodde med mig lite (eller rättare sagt mycket) granris. Nu har jag piffat ute på trappen. Blev en granrisbukett i silverhink med röda rosetter i, samt granris i blomlådor med ljusslinga i. Supermysigt ute på trappen nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar