torsdag 12 april 2012

Min träning

Varje gång jag har ett "längre" uppehåll från min träning är det med tunga steg jag beger mig mot Friskis & Svettis. Om jag däremot håller igång hela tiden, med kanske en eller två vilodagar mellan passen går det betydligt lättare. Även kosten sköter jag enklare när jag tränar.

I påskas var vi som ni redan vet bortresta. Det blev alltså ett uppehåll på 6 dagar. Dom sex dagarna höll jag mig inte till den nyttiga sidan (hade jag i och för sig inte planerat heller då det va påsk). Men ni kan förstå att jag va opeppad till tusen när jag skulle köra igen. Men när jag väl tagit mig dit går det skitlätt och jag blir peppad igen. Skönt.

Har världens träningsvärk i magen och på sidorna av magen. Då vet jag att jag kämpat på bra, både igår och i förrgår. Ikväll är det på't igen.

En viktnedgång på ca 20 kilo. Fler ska bort! Gravidkilona jag tappat nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar