måndag 25 juni 2012

Funkar inte

Jag har inte försvunnit. Jag finns här och jag vill blogga - men det går inte. Oftast bloggar ja genom appen på mobilen, men på sista tiden funkar det inte, bara att skriva. När ja försöker lägga upp bilder så publiceras inte inlägget. Någon som har samma problem? Har en hel drös bilder från midsommar och innan det också såklart som ja tänkte visa.


Idag är det förresten min födelsedag. Hela 26 år fyller jag (haha måste erkänna att här om dagen va jag helt säker på att det va 27 år ha skulle bli, noll koll).


Får försöka fixa appen, annars ska ja ta mig ork att sätta mig vid datorn och maila(!) alla bilder från mobilen till mailen för att ja ska kunna ladda upp dom. Trist att det ska krångla.

3 kommentarer:

  1. Oh GRATTIS gumman! Hoppas du får en fin dag (i regnet) Hihi.

    Hmm, tråkigt att det inte funkar! Har du mailat support och frågat? har hört att det är fler som har samma problem. :(

    Jaa jag hade nog en himla tur med biljetterna! Vi var som sagt 4 stycken som försökte få tag på biljetter men de andra kom inte ens in! Jösses, folk blir som galna. Haha. Puss!

    SvaraRadera
  2. Hej! Är det Blogger-appen? Isf brukar det funka om man provar igen när den har meddelat att det inte går att publicera, det brukar iaf alltid funka andra gången när jag lägger upp. Inlägg med bara en bild brukar läggas upp direkt

    SvaraRadera
  3. Svar: Ja det är blogger-appen. Tyvärr funkar det inte med bara 1 bild heller, och inte när jag testar flera gånger. Jag ska ta bort appen för att sedan ta hem den igen, se ifall det blir nån skillnad då. Hoppas. :)

    SvaraRadera