torsdag 21 februari 2013

Nästa veckas sysselsättning

Sådär ja. Nu behöver ja inte känna myrorna börja krypa i kroppen av att inte få träna något nästa vecka då Kristoffer och hans bror åker upp till sina underbara föräldrar i Sveg <3 .

Nästa veckas hemmaträning är räddad. Perfekt sysselsättning när kidsen sover. Då blir mamman i huset glad. Dom här dvd:erna har jag hört ska va riktigt grymma, jobbiga - pulshöjande styrketräning. Dessutom har dom varit slutsålda flera gånger om, men idag fanns båda inne, så jag slog till.

Någon som testat?

2 kommentarer:

  1. Jag har båda men bara hunnit testa mage... Jag tycker den var toppen till hemmabruk, första gången hade jag grym träningsvärk i fleera dagar i låren (men då är jag också väldigt otränad).
    KÖP säger jag bara, då kan man inte skylla på att man inte kommer hemifrån ;). /Pernilla

    SvaraRadera
  2. Svar: Det låter bra de :) skönt att dom verkar "funka", med tanke på din träningsvärk alltså :) låter lovande. Hoppas de är lika jobbigt och bra träning för mig med som ändå tränar flera gånger i veckan, men lär ju iaf vara bättre än inget alls. De dimper förhoppningsvis ner i brevlådan snart.

    SvaraRadera