torsdag 21 februari 2013

Fullt ös

Den här dagen har gått i ett, fast på ett bra sätt. Klockan ringde strax efter 6 då det var dags att kliva upp och göra sig redo för dagens jobbpass. Började med 3 timmar, 7:30-10.30. Lite lagom sådär.

Vid 11 hade jag tid för den första fotograferingen inför utmaningen jag kommit med i "I form till KK-joggen 2013". Så otroligt roligt att ja fått chansen att lära mig massor om löpning, träning & kost. Ett perfekt mål med min träning. Jag ska träna mig till en kanonbra form så jag klarar av att springa kvartsmaran på en bra tid. Tjohoo.

När fotograferingen var klar tog ja mitt pick & pack till Friskis. Blev 30 minuter på crossen, 20 min styrka i superset-övningar, och avslutade med 15 min löpning. Sen va ja rätt mör i kroppen.

Hann landa en liten stund hemma innan det var dags att bege sig mot jobbet igen, där ja sitter nu. Lugna gatan, alldeles för lugnt för min del. Kör ett jobbpass på 15:30-20:45. Sen hem och mysa med sambon och kolla mästerkocken som vi missade igår.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar