lördag 10 oktober 2009

Idioter!

Fick besök av Helena nyligen. Bjöd på kaffe och lite skitsnack, alltid lika trevligt. Vi båda längtar tills på lördag. Det nalkas tjejkväll/tjejfest hos mig. Tänkte bjuda på lite mat och så blir det självklart något gott att dricka till. För min del blir det självklart nyktert, har ju en liten knodd att tänka på, men ska jag vara helt ärlig så gör det inte mitt ett skvatt. Blir så trött på de "vänner" som sagt någon dum och konstig kommentar då jag berättat att jag är gravid, nått så dumt som - Nej meeen, då kommer du inte kunna dricka på över 1 år!
Hallå? Var lite glad för min skull, jag skiter väl för fan i alkoholen. Idioter!

Funderar på om jag inte ska lyxa till det med lite goda alkoholfria drinkar, ist för att smutta på loka citron? Vilket fall som helst så kommer det bli kul på lördag, tillsammans med mina fina vänner.
Hassle på Safiren, och han är grym.

Nu ska jag slänga in laxen i ugnen. Älsklingen kommer snart hem och då blir det middag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar