onsdag 28 oktober 2009

Ordning & reda

Här hemma vill jag ha ordning och reda, gärna kliniskt rent, inget "skit" som ligger framme och skräpar. Vi har faktiskt fått det riktigt ombonat och mysigt om jag får säga det själv. Men när man kollar in i våra garderober och lådor så råder fullkomligt kaos. Men idag tog jag tag i rensningen. Har fixat 4 garderober, slängt hur mycket som helst, och har en stor Ikeapåse full med kläder och diverse andra saker. Kan knappt bära den, så Kristoffer får hjälpa mig så vi blir av med skiten. En annan dag ska jag ta reda på resten, nu är det värsta gjort.

Förtjänar en kopp kaffe & pepparkaka tycker jag.

Eventuellt om jag ska iväg och träna lite försiktigt idag. Förkylningen är nästan borta och det kanske bara är bra att svettas ut det sista av förkylningen? Kan ju ta det lugnt. Ikväll blir det filmkväll nere hos Helena, mys :)

Inte riktigt såhär bra, men nästan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar