tisdag 10 november 2009

Äntligen hittat rätt

Ja nu äntligen har jag hittat det perfekta överkastet till våran säng. Allt måste klaffa enligt mig, färg, utseende, men speciellt måttet. Vi har en 160 säng och de flesta överkast vi kollat på är till 180 sängar, alltså på tok för stora för våran.
Inte så kul att det ska behöva hänga ner i golvet liksom.
Har hämtat ut paketet nu och överkastet är vårt! :) För en gång skull slipper jag skicka tillbaks.

Bild kommer ikväll. Dock inte lika stylat som på bilden nedan (bilden från Ellos hemsida), men iaf ;) Förresten så var det tur att jag beställde direkt när jag hittat det, för idag när jag var in och kikade var de slutsålda.

Nu blir det en kopp kaffe innan jag ska ta en promenad mot sjukhuset. Besök hos min gulliga barnmorska kl 13.00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar