söndag 1 november 2009

Livlig liten krabat

Snart kommer Kristoffer hem. Han har varit uppe i Sveg på klassåterträff. Riktigt skönt att vara själv hemma om jag ska vara ärlig, men det räcker med en helg, sen längtar man ihjäl sig (Kristoffer sa likadant när jag var i Malmö). Det är bra att sakna ibland. Ska bli så mys att mötas vid stationen om 2 timmar. Jag längtar.
Har lagat köttfärslimpa som vi ska äta till middag. Mums. Sen får det bli lite träning för min del.

I Fredags kände jag för första gången lilla bebisen sparka när jag höll handen på magen. Sparkarna har jag kännt i ca 3 veckor, så nu kommer Kristoffer också kunna känna :). Som vi längtat. H*n höll på i ca 45 minuter, och jag njöt varje gång jag fick en liten knuff. Mer kommer det bli och i slutet kommer det säkerligen inte vara lika skönt med dessa knuffar, men det är ändå underbart och ett bra tecken på en livlig liten krabat.

1 kommentar:

  1. Åååååh visst är det härligt med sparkarna :) Vänta du bara tills den håller dig vaken på nätterna, då är det inte lika mysigt längre :P

    Kraaam Helena

    SvaraRadera