söndag 22 november 2009

Tiden går så fort, men ändå så långsam

Ibland vill jag bara stanna tiden och njuta av mitt liv här och nu. Känslorna spritter i kroppen. Lycka, förväntan, rädsla, oro men ändå en stor längtan. Jag njuter till tusen av graviditeten, jag mår så bra, vill stanna tiden men ändå att tiden ska gå fort så vi får hålla vårat lilla underverk som ligger och gror i min mage :) Härligt är livet, minst sagt.

Ska strax bege mig mot jobbet. Börjar kl 12 och kör till kvällning. Det slog mig att nästa vecka är det 1a advent, då får jag pynta lyan med allt fint jag har köpt. Det fick bli att skicka tillbaks ljusstaken jag beställt.. den uppföll inte mina förväntningar helt och hållet, och så hittade jag en annan ljusstake som var sisådär 350 kr billigare och minst lika fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar