fredag 18 december 2009

Härliga Fredag

Idag ska vi göra ett nytt försök till att få ordning på alla papper som ska skickas in till F-kassan. I vilket fall som helst så har jag varit iväg på mitt gamla jobb, där jag jobbade heltid, och fått ett papper underskrivet. Det känns lite skumt att man ska kunna söka föräldrapenning på en gammal anställning, men både hon i telefonen och då vi var nere och pratade med f-kassan sa att det stämde. Jag måste iaf kolla upp en sak till innan jag kan koppla av helt.

Idag ska jag köpa de sista julklapparna. Har bara 1 person kvar och det är Kristoffer. Det blev krångel med den julklappen jag hade tänkt ge (som ni kan läsa om i tidigare blogginlägg) så jag får allt ta och göra ett nytt försök idag. Tror jag vet vad får bli.

Ikväll blir det eventuellt ut till Bie en sväng för att käka pizza med Fredde och barnen. Jag kör såklart :) Och det gör mig inte ett dugg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar