lördag 13 februari 2010

Djupandning & lättandning



Har haft en trevlig dag hemma hos Carro, Leo & Alva. Det bjöds på räksmörgås och jag hade tagit med mig chokladrutor till efterrätt. Riktigt gott. Det blir (som vanligt) mycket prat kring barn och förlossning :)

Jag och Kristoffer har börjat öva på andning - djupandning & lättandning. I början blev jag väldigt yr men det blir bättre och bättre ju mer jag övar. Har ju ett par veckor kvar så det ska nog gå bra.

Hittade tips och råd kring massag i min gravidtidning som Kristoffer ska få läsa och som vi ska ta med oss till förlossningen. Vi ska även gå igenom det på föräldragruppen.

Det är inte lång tid kvar nu, och jag är inte rädd för förlossningen, snarare taggad. Jag tar det som det kommer, finns ingen anledning att oroa sig här och nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar