lördag 6 februari 2010

Eskilstuna, discobowling & tacos buffé



Idag har jag och Kristoffer bestämt att vi ska ta oss en liten Lördagstripp till Eskilstuna. Jag måste kolla efter en stor växt att ha där vi hade databordet (även en bukett tulpaner behövs för lite piff här hemma), och sen ska vi svänga förbi babyproffsen för att kolla efter en "mobilarm" så vi kan fästa mobilen på skötbordet.

Självklart blir det en sväng till Tuna park. Perfekt shoppingställe enligt mig. Bra med parkering (som för övrigt är gratis), alla affärer på ett och samma ställe, bra med gratis toaletter och tydligen har de till och med amningsrum, bra med restauranger på ett och samma ställe så alla kan äta det dom vill. Perfekt helt enkelt. Väldigt barnvänligt också i och med att allt är på ett och samma plan, inge släp med vagn i trappor med andra ord.

Ikväll ska jag, Kristoffer, Helena, Mathilda & Oskar iväg för att lira discobowling och käka tacos buffé. Ska bli trevligt. Får ta mig ett lätt klot så jag slipper paja mina höfter. Jag provade mig på en bowlingrörelse här hemma (haha) och det högg till direkt. Inget jag hade tänkt på när vi bokade, men jag hoppas det funkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar