onsdag 3 februari 2010

Förlossning utan smära


Det är sjukstuga här hemma. Har varit förkyld ett par dagar nu och det är inte roligt. Känner mig hängig och febrig. Sov till kl 10 idag utan problem fast jag fick håra sparkar på revben och urinblåsa :).

Drömmer mer och mer om förlossningen och bebis nu. Inatt drömde jag att vi fick en liten flicka - den perfekta lilla tös. Varje gång jag drömmer om förlossningen blir jag lika snopen att det inte gör ont att föda. Hur kan det gå till? Det känns ju knappt och det är hur lätt som helst. Haha tänk om det skulle vara så i verkligheten. Självfallet vet jag att så inte är fallet :).

1 kommentar:

  1. Hihi, ja nån smärta har jag inte heller upplevt i mina knasiga drömmar.
    I senaste drömmen så gjorde jag kejsarsnitt på mig själv och plockade ut bebisen.. sen upptäckte jag att det var för tidigt.. så jag stoppade in honom igen, hihi

    SvaraRadera