lördag 20 februari 2010

Redo att möta världen



Nu ligger lilla bebis med huvudet neråt, redo att möta världen, ska bara lägga på sig lite mer hull först innan det är dags. Alla prover såg väldigt bra ut och bebis mår prima i magen kunde barnmorskan konstatera.

Nu börjar det trycka ordentligt neråt och det blir tätare toabesök. Det är tugnt nu och kvällarna är värst, då sitter jag med världens ryggvärk som strålar ner i låren. Kristoffer masserar och det hjälper väldigt bra som tur är. :)

Nu hänger alla bebiskläder på tork och vi längtar ännu mer. Det är inte klokt vilken liten en vi snart kommer ha hos oss. Strumprna är i det minsta laget och kläderna är toksöta.
Den som väntar på nått gott...

1 kommentar:

  1. Åh, strumpor är ju så bedårande söta :) När jag tvättade dem innan bebisen kommit så ville jag nästan dra i dem för jag trodde de skulle vara för små.. Men de är ju snarare lite för stora märker man nu :)

    Han gillar speldosan.. men han gillar annan musik med så jag märker inte direkt att han känner igen den melodin.

    Kram

    SvaraRadera