fredag 12 mars 2010

Inte riktigt som man tänkt sig


Den här dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Hade sett fram emot gravidvattengympan som är varje Fredag, men redan på morgonen kände jag mig konstig i kroppen, ett obehagligt pirr, kände mig orolig, ledsen utan anledning. Allt gick snett. Till slut sprutade tårarna och det slutade men att jag ville stanna hemma och bli omhållen av Kristoffer. Det hjälpte! Konstigt vad alla hormoner kan göra med kroppen egentligen :) går inte att beskriva känslan för er som inte varit gravida.

Vi har vart i Norrköping idag och hämtat babyskyddet + isofix basen och monterat in det i bilen. Skönt att ha det gjort. Vagnen hoppas jag kommer snart, tidigare än dom sa här om dagen - men jag tvivlar. Fick bli en god fika i gallerian innan vi begav oss hem. Kvällen blir lugn framför teven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar