lördag 24 april 2010

Fläcken gick bort





Sist jag la upp en bild på mig själv här på bloggen hade jag en stor bebismage, gick bara och väntade på att kotten ville titta ut :).
Nu är bebismagen borta, och jag måste erkänna att jag saknar den. Var så himla mysigt att vara gravid, men självklart är det mycket mysigare nu - att ha våran skatt hos oss.
Är så lyckligt lottad att ha fått denna underbara bebis.
Lowa!

Som ni kan se så gick bajsfläcken jag fick på min nya topp bort i tvätten. Och lilla Dexter verkar gilla den. Buskisse.

2 kommentarer:

  1. haha ja visst är man knäpp som saknar sin gravidmage som man bara ville bli av med där i slutet :P

    SvaraRadera
  2. Skönt att fläcken försvann! :-) Saknar också min mage ibland, var lite mysigt att trippa runt med den.. Men såklart är det mysigare nu. :-)

    SvaraRadera