fredag 30 april 2010

Valborgsmässoafton

Idag är det valborgsmässoafton, nått jag inte visste för ett par dagar sedan. Galet att man knappt har koll på dagarna nu för tiden, haha. Antar att jag har viktigare saker att tänka på, som min älskade dotter Lowa.

Snart slutar Kristoffer jobbet, sen åker vi till mina föräldrar i Flen. "Fira" valborg och käka middag. Hoppas det finns nån brasa i närheten som man kan gå och kika på. Har lagt ner kameran också, måste bli duktigare att fota när vi är iväg.

För övrigt så provade jag mina jeans alldeles nyss, de jeans jag hade när jag var som smalast, och jag kom i dom - woohoo. Ska bli roligt att ställa sig på vågen idag hemma hos mamma och pappa. Gör inte något speciellt för att bli av med mina gravidkilon för tillfället, men ändå går vågen neråt. Skönt.

Trevlig valborg.

1 kommentar:

  1. Sv: Jag använder fortfarande åkpåse i vagnen till Minna. Ibland har hon yllekofta på sig i den, men när det är lite varmare så får hon ha en filt istället. Mössa har hon alltid, kör på bomullsmössor nu. Hade yllemössa tidigare. Tycker också det kan vara lite svårt att veta hur man ska klä de små.

    SvaraRadera