måndag 3 maj 2010

3e Maj 2010


Lowa just nu! Mammas lilla tulta.

Lowa sover och har gjort sedan kl 13. Även jag passade på att somna då, men jag vaknade för 30 minuter sedan och har precis tagit mig en kopp kaffe. Har blivit en riktig kaffetunna igen - när jag var gravid smakade inte kaffe alls, men nu så är jag mig själv igen.

Imorse begav jag och Lowa, Carro och Alva oss iväg på en morgonpromenad. Det fick bli promenadstråket bort mot Lövåsen. Där besökte vi Elgiganten, ÖB, intersport, samt OnOff. Det enda jag kom hem med var god tvål från ÖB samt disksvampar. Jag hoppades dock att mina skor hade kommit som jag beställt, men icke (från intersport alltså). Fick även bli en amningsstund inne på ÖBs toalett. Inte alls lika mysigt att amma där som när jag och Kristoffer var på Tuna park där det fanns amningsrum med sköna skinnfotöljer, mer sånt tack.

Ikväll blir det en andra promenad med vagnen. Den här gången får vi sällskap av Helena :)


Titta, Lowa har redan lärt sig sitta, okej då - med lite hjälp, haha.
Sötast.

4 kommentarer:

  1. Lilla sötnosen! hoppas att allt är bra med er! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag kunde inte heller dricka kaffe när jag var gravid, men nu är jag mig själv igen :) Fast jag försöker dricka lite mindre än förr.. vill inte bli så beroende som jag var då.

    SvaraRadera