torsdag 13 maj 2010

Pizza & hockey



Vilken lugn dag jag och Lowa har haft. Regnet har verkligen vräkt ner, så man har inte varit allt för sugen på någon långpromenad - vi höll oss inne ist. Det har blivit mycket mys idag, Lowa älskar att mysa och sova i famnen - och jag älskar att ha henne så nära, finns ju inget mysigare.

Vi har även haft besök av Lowas mormor, morfar och morbror. De hade med sig goda bullar och jag stod för kaffet. Passade på att hoppa in i duchen medans dom var här. Inte allt för lyckat att göra när jag är hemma själv med Lowa.

Kristoffer slutade jobba kl 18. Vi bestämde oss för att vara lata och beställa hem var sin pizza till hockeymatchen Sverige-Tjeckien. SÅ GOTT.

Lowas mage har varit bra idag. Jag hoppas verkligen det kan vara dropparna som börjar göra nytta. Men jag ska väl inte ropa "hej" ännu. Vi håller tummarna.

Trevlig kväll.

1 kommentar:

  1. sv: Ja, i Nyköping håller jag till. Det här var på Klädhuset M i Gumsbacken. Fick hem deras reklamblad med kupong att man får handlar hur mycket barnkläder man vill och bara betala halva priset :)

    SvaraRadera