onsdag 9 juni 2010

Bebisen Ove

Efter frukosten gick jag, Lowa och Helena bort till Strandgården (mitt jobb) för att träffa arbetskamraterna. När vi kom dit bjöds det på kaffe, kladdkaka och vaniljglass - supergott. De hade även ett paket till Lowa. Superfina kläder. Lägger upp bild en annan dag.

När vi kom hem blev det lite lunch, sen var det dags att åka till bilfirman och se vad de hade på lager. Vi är ute efter en V50 årsmodell 08-09. Och han hade en 09 på ingång till ett riktigt bra pris. Han ska ringa mig imorgon så får vi se vad han har att säga...

Vi har även hunnit med en tripp till Lager 157. Där säljer de märkeskläder till mycket rabatterade priser. De har även deras egna lager 157 märke på baskläder, billigare än H&Ms kläder. Kristoffer hittade jättesnygga jeans samt skjorta. Jag däremot var stressad och kom hem tomhänt. Gör inte så mycket för det var mest Kristoffer som var i akut behov av kläder.

Lowa har även fått en till liten kusin idag. Det blev en liten Ove. :) Vi är så glada att förlossningen gick bra och att alla mår som de ska. Visst är det härligt när det kommer små bebisar till världen? Vad vore vi utan de små. Släkten blir sakta men säkert större. Underbart med barn. Ska bli så kul att få träffa nykomlingen när vi åker ner till Malmö den 2a Juli.
Grattis ännu en gång.

1 kommentar:

  1. Vilken mysig blogg du har, hit kommer jag fortsätta kika in:)

    Den är köpt på Gullgrodan.se :)

    SvaraRadera