torsdag 8 juli 2010

Sol & bad


Alla 3 kusinerna samlade. Mai, Lowa och Ove.


Lowa 3 månader & 1 vecka. Ove 3 veckor.

Idag ska syrran prova på att slänga i ljusa slingor i mitt hår. Alltid när vi färgar brukar vi lägga i utväxten, så hela håret har en och samma färg - men jag blir alltid missnöjd. Resultatet blir alltså inte supersnyggt. Så idag slingar vi bara så håret får flera nyanser. Om de blonda slingorna inte alls blir bra får jag väl boka tid till frisören.

Så idag blir det en sväng till Flen så Emma kan fixa mitt hår, och då tänkte jag även passa på att bada i poolen och steka lite i solen.
På lördag åker vi upp till Kristoffers familj/släkt i Sveg och blir kvar där tills efter dopet (som är den 24/7). Ska bli mysigt. Komma iväg på en liten semester med min lilla familj ♥ och kul att träffa Kristoffers familj.
Hoppas bilresan på 50 mil går bra. Blir första gången vi åker så långt med Lowa.

1 kommentar:

  1. Vet inte hur gammalt ditt inlägg är, finns inget datum? Men tänkte tipsa om en väldigt bra frisör i Flen. Ramin på nya salongen Agents of Beauty på Södra Kungsgatan 8. Han är både bra och billig och man kan inte bli besviken när man varit där ;)

    SvaraRadera