lördag 14 augusti 2010

Brio sit eller Tripp trapp?


Brio sit

Tripp Trapp

Lowa ska få en barnstol av sin mormor och morfar. Vi har funderat på en tripp trapp eller Brio sit. De ligger i samma prisklass och påminner om varandra som ni kan se. Brio sit är en ny stol medans tripp trapp har funnit väldigt länge. Gillar Brios rundade former mer än tripp trapp, men tripp trappen är en klassiker och så verkar den vara lite större.
Det finns att köpa till bygel och dyna till båda dessa stolar.

Båda är bra på sina sätt. Nu gäller det bara att välja, haha. I-landsproblem, ja vet.
Båda stolarna har fått bäst i test!

5 kommentarer:

  1. Jag röstar på Tripp Trapp :) Vi har en sådan o är nöjda - dessutom är det ju något dom kan ha i flera flera flera år :) men det kan man ju med båda med verkar det som :D /Jenny

    SvaraRadera
  2. JAg äger oå tripp trapp, jg har en sådan och den e helt super .... den kan man ha länge.. de kan man säkert med den andra oxå men de vet jag inget om...

    så satsa på tripp trapp :)

    SvaraRadera
  3. tripp trapp... Den kan ni ha längre...Jag själv tycker det är en fantastisk uppfinning. bästa stolen för barn upp till 4 år. Dom sitter mycket bättre på en sådan stol.

    Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Tack för era fina tips. Det lutar åt en tripp trapp. ALla verkar nöjda med den.

    SvaraRadera
  5. Ja jag tycker oxå tripp trapp =) de är snygga, sen i vit med =) en klassiker.

    SvaraRadera