torsdag 19 augusti 2010

Nöjd med nya stolen







Nu har vår lilla älskling äntligen fått sig en egen stol. Det blev en vitt Tripp trapp, så stilren och snygg. Har beställt den rosa/vit-prickiga stolsdynan också från Polkadot som jag visade här i bloggen för ett par dagar sedan. Hon kommer sitta mycket stadigare då.
Lowa tackar mormor & morfar så mycket.

Lowa har somnat för natten. Regnet vräker ner utanför, så ikväll ska jag och Kristoffer mysa framför en läskig film, chips och dipp. Härligt med liten tid tillsammans bara han och jag.

3 kommentarer:

  1. sv: så fort jag får lön beställer jag den! är supersugen :)

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev och vad stor hon har blivit :) I den sitter hon perfekt! Kram Hedvig

    SvaraRadera
  3. Så fin! Men den där bygeln ser annorlunda ut än den vi har.. Er ser ut att vara i trä? Vår är i plast, även den delen som är mellan benen.. Men de kankse är olika modeller. Minna har en (gammal) Tripp Trapp hemma hos sin mormor och morfar och den liknar er.. Kommer bli snyggt med dynan i!

    SvaraRadera