söndag 15 augusti 2010

Nya vardagsrummet




Vad tycker ni om nya vardagsrummet. Helg klart mycket fräschare enligt mig, och så blev rummet helt plötsligt mycket större. Är inte helt klara än. Tavlorna hänger fel (om de ens ska hänga där), skåpluckorna ska fixas så de inte kärvar, och så ska vi borra hål innuti så vi kan ha ps3 där inne ist för bredvid teven.

Ja förresten, det är den här byrån/bänken jag fyndade för 250 kr. Att lite färg kan göra så mycket. Den var riktigt skabbig innan.

Tv-hyllan vi hade innan var inte rolig att ta isär, men med lite våld gick det fint. Tanken var att vi skulle sälja den för 400 kr (och vi hade en köpare), men i och med att den gick lite sönder när vi tog isär delarna så fick de den gratis - annars hade vi fått köra den till tippen. Vi är bara glada att bli av med den.

Ikväll har jag varit nere hos Helena. Hon bjöd på goda mojitos (alkoholfria) och härligt tjejsnack. Nu är jag en trött mamma som ska göra Lowa sällskap i sovrummet.
Godnatt.

7 kommentarer:

  1. Avundsjuk! Jag vill också.. :(
    Superfint gumman! :) Kramar från Jenny

    SvaraRadera
  2. det blev jätte bra..
    och såhär skrev Ida på Facebooks överskrift " Tv bordet är riktigt fint, Stort och bra med massa hyllor och ett vitrinskåp. :) " kram åsa

    SvaraRadera
  3. Okej, Ja, det blev grymt bra. Bättre än innan helt klart!
    Ja, bra att ni frågade, spela roll om den var lite trasig när dom ändå får den gratis, får dra över dit på fest nån gång och se hur det ser ut där nu. Säkert bättre än innan i alla fall (:

    SvaraRadera
  4. Jätte fint blev det, finare än innan. :)Du har smak för sånt där! :)

    Jag länkade just din blogg på min blogg, hoppas att det var okej! Annars får du hojta till! Kraam!

    SvaraRadera
  5. Wow! Det blev väldigt fint!

    SvaraRadera
  6. Kikar in och säger hej!
    Det är inte bara jag som är frälst i vitt ser jag ;) Det blev verkligen mycket finare - och det ser mer hemtrevligt ut med vitt :)

    SvaraRadera