lördag 28 augusti 2010

Unna sig


Vi hemma hos Lowas mormor & morfar. Har förresten färgat håret mörkare igen. Nu är den halvdassiga blond/ljusbruna hårfärgen borta. Mycket bättre nu.

Idag ska vi åka till Norrköping för en liten shoppingtur, eller mest gå runt och strosa. Jag hoppas dock att jag hittar nått snyggt till mig. Har typ inget att ha på mig. Och vet ni, jag har inte köpt en endaste klädtrasa (förutom någon amningströja och nån amningsbh) till mig efter förlossningen. Är det inte dags att jag unna mig något själv?

3 kommentarer:

  1. Det är alltid Ok att unna sig Anna!:)

    SvaraRadera
  2. Då hade du mycket snyggt sedan tidigare, tycker alltid du är så himla fint klädd. Klart man ska unna sig, det är bara det att det är så himla mycket lättare att handla till barnen och då slipper man prova också...

    SvaraRadera
  3. Klart du ska unna dig! det är det minsta vi är värda!!!:)

    Är ni nöja med tripptrapp stolen? Och polkadotdynan?

    Kram!

    SvaraRadera