söndag 19 september 2010

Förra sommaren



Här är en bild på mig från förra sommaren då jag, Helena och Jasmina var ute och festade (visste så klart inte att Lowa låg i magen då). Det jag vill komma till med bilen är att jag saknar mitt blonda ljusa hår. Tyvärr vet jag att håret inte alltid är lika fint som på bilden ovan.

Det är ett heltidsjobb att vara blondin, ah nästan iaf. Utväxten syns lång väg och när den börjat titta fram ser håret ständigt flottigt ut. Det andra är att det sliter som fan på håret att färga/bleka. Är nog brunett en stund till så mitt hår får vila, men sen kanske. Eller?

Idag ska jag och Lowa bjuda Helena på middag. Ska göra min supergoda bacon & broccolisås med fullkornspasta till. Mums.

1 kommentar:

  1. Du är vacker vilken färg du är har på håret. Kram*

    SvaraRadera