söndag 24 oktober 2010

Äntligen internet



Nu har äntligen vårat internet hoppat igång och det känns SÅ skönt. Känner att jag ligger efter lite, har en hel del bloggar att läsa, mail att öppna och inspirationsbilder att titta på. Så just nu får ni nöja er med ett blogginlägg. Om jag känner mig rätt är jag snart på G med skrivandet igen, kanske redan ikväll?

Här hemma håller vi på för fullt. Hallen är (nästan) klar. Vi har bara hatthyllan kvar att sätta upp, den ska bara få lite mer färg på sig. Pappa hjälpte oss med starten av tapetseringen sen gjorde vi resten själva dagen efter. Är grymt nöjd över oss båda att vi fixade det. Ett par fula ord kom dock men resultatet blev verkligen SÅ bra.

Nu är det köket som ska få sig en omgång. Alla lister är målade (det tog sin lilla tid) och nu är det listerna runt fönsten som ska bli vita. Vilken skillnad det blir. Färg till väggen är också köpt och förhoppningsvis börjar vi måla den imorgon. Sen är det bara gardiner som ska upp och min tallrikshylla som ska få komma hem.

1 kommentar:

  1. nu får du visa lite för och efterbilder på köpet av lyan anna panna :)

    SvaraRadera