lördag 30 oktober 2010

Hemfärd

Godmorgon

Vilken natt det varit. Har knappt fått någon sömn alls, känns mig som ett vrak. När ska detta vända? Jag vet att hon är lite mer ledsen än vanligt på grund av tanden men det här har pågått en längre tid nu. Blir ledsen flera gånger på kvällen samt natten. Kristoffer sover som en stock och jag vaknar vid minsta lilla knyst.

Idag åker vi hem igen. Vi ska försöka komma iväg vid 8, alltså om 1 timme så det är dags att göra sig i ordning, packa och äta frukost. Ett stopp i Insjön för att eventuellt gå på Clas ohlson och köpa lampor, samt ett i Borlänge där vi stannar till vid Kupolen för en lunch (lika som vi gjorde på vägen upp). Säkert några småstopp lite här och var för amning, mat och blöjbyten.

Vi hörs hemma igen.

1 kommentar:

  1. Julia Från mammagänget!31 oktober 2010 kl. 00:31

    Hej!
    Stackare med sömnen, jag vet precis hur du känner dig. Vi körde på samma metod i natt men jag behövde knappt ingripa alls. Han somnade utan problem vid 8 och pratade en del i sömnen runt 11 då han alltid brukar vakna. jag ignorerade och han somna om själv. först vid halv tre vaknade han och då ammade vi ordentligt, sen sov han till sex! =) då ammade vi igen och sen fick han sova med mig i sängen för jag ville inte gå upp och han började bli pigg. Helt underbar natt jämfört med hur det brukar vara då vi ammat varje eller varannan timme hela nätterna. Prova metoden du med, det kanske funkar =) Sov så gott i bilen nu iaf! Hoppas vi ses snart! Kramar Julia och Wilmer

    SvaraRadera