fredag 29 oktober 2010

Lowas första tand



Igår kände jag något vasst i Lowas mun, och så klart var det den första tanden som är på väg upp. Jag antar att det är därför lillhjärtat varit ledsen de senaste nätterna. Hon vaknar mer än vanligt och det hjälper inte att komma till mammas & pappas säng som det annars brukar göra. Om dagarna är hon ändå sitt vanliga glada jag. Vår lilla solstråle.

Nu är vi uppe i Sveg, det är därför det blivit dåligt med bloggande. Tack för alla fina kommentarer, jag blir mycket mer sugen på att fortsätta blogga när ni visar intresse.

Resan på 50 mil upp gick kanonbra. Var lite rädd att det kunde bli en hel del gnäll i bilen men inte ett endaste knyst förutom när hon var hungrig och det är ju helt förståligt. De sista 5 milen var dock ingen höjdare men det tyckte inte jag heller så vi gnällde ikapp.

1 kommentar:

  1. Grattis till första tanden! :-)

    Sv: Japp den blommiga bodyn är från Pop. Så fin!!

    SvaraRadera