söndag 12 december 2010

Lördagen

Igår tog Helena bussen ut hit till oss i Bie. Vi hade en jättemysig dag. Vi började med att slänga ihop en ceasarsallad som blev riktigt lyckad. Självklart en kaffe på de. Lowa var på riktigt bushumör och blev så glad över att se Helena igen. Vi hann även med lite glögg, pepparkakor och nybakta bullar. Mums.

När Kristoffer slutade jobba körde jag henne in till stan igen. Vi åkte och våldgästade Mathilda & Oscar i deras nya hus. Jättemysigt. Sen blev det en sväng till Ica Maxi & Willys. Perfekt tid att handla på - nästan helt själva i hela butiken.

Kvällen avslutades med 3 avsnitt av "Tre kronor". Vi är inne på andra boxen nu och det blir ju bara mer och mer spännande. Går knappt att slita sig, haha.

1 kommentar:

  1. Jag har önskat mig det i julklapp, hoppas jag får det. Jag älskade Tre Kronor när det gick på tv, men jag antar att man kanske inte är lika imponerad av skådespelarinsatserna om man ser det idag?

    SvaraRadera