torsdag 13 januari 2011

Lampförvandling

Go´kväll

Tänkte bara berätta lite kort om min lilla pysselhörna här hemma. Fick ett ryck när jag var ute och röjde i garaget förut och hittade en lampa som vi inte använt på flera flera år. Det är absolut inget fel på den men utseendet faller varken mig eller Kristoffer i smaken, så nu håller jag och o piffar upp den.

Har gjort en lampkjol av en bit avklippt gardin (som jag hade sparat) och lite tråd. Allt sytt för hand (i brist på symaskin). Nu väntar jag bara på att sambon ska komma hem så jag kan kila ut i garaget och leka med sprayfärgen. Lampfoten ska få sig en omgång. Jag tror det blir bra, riktigt bra. I varje fall blir den finare än innan. Lovar att visa när jag är klar. En helt ny lampa - gratis.
Perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar