onsdag 19 januari 2011

Ny bryggare


Nya kaffebryggaren




Min gamla som jag måste plocka undan.

Igårkväll efter träningen blev det en kortis till Ica Maxi. Jag behövde en kaffebryggare, punkt slut. Fanns några att välja på och självklart står jag och velar kanske 15 minuter (okej 10 då), men över en bryggare? Ja velpelle nummer ett, det är jag.

Efter mycket om och men slog jag till på den som var på kampanj, riktigt bra pris - 199 :-, men helst av allt hade jag velat haft en annan. Den här får iaf duga sålänge. Men jag måste erkänna att det tog emot rätt rejält att köpa en svart bryggare, haha.


Nu skulle jag vilja få hjälp med att flytta upp vår micro i ett skåp, och då behövs det borras lite för att få ur sladden ur skåpet. Nån frivillig?

1 kommentar:

  1. Åh, kaffe är faktiskt ett måste som småbarnsförälder ;) Vi har en Moccamaster som vi är grymt nöjda med, så den kan jag rekommendera varmt till nästa byte:) Kram

    SvaraRadera