fredag 4 februari 2011

Feber & träningsvärk

Lillskruttan har varit ledsen och gnällig på morgonen, inte allt likt henne så jag antog att något inte var som det ska. Gumman är snorig, har feber och har en hel drös tänder som lyser igenom tandköttet, så jag antar att det är därför - det gör ju riktigt ont. Hon fick lite alvedon av mig och nu sover hon i sängen.

Förresten så funkar kvällarna / nätterna hur bra som helst. De två senaste kvällarna har det inte varit ett endaste pip när vi lagt henne i sängen, hon somnar direkt och sover till 9! Hur lyxigt är inte det? Det var bara att bita ihop 1 vecka med 5 minuter metoden och nu funkar det. Men självklart kommer det säkert ett bakslag, kanske nu när Lowa är lite sjuk? I vilket fall som helst är det en stor förbättring sen innan. Ni minns väl hur vi hade det?

Själv har jag rätt ont i kroppen, men på ett bra sätt. Har nämligen extrem träningsvärk i muskler jag inte trodde fanns. Det måste vara corepasset jag gick på i onsdags som har satt sina spår. Igår fick det bli ett gympapass samt en svettig avslutning på gymmet, härligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar