måndag 28 februari 2011

Helgen

Helgen har gått alldeles för fort. Tanken var att vi skulle åka till Ikea på lördagen, men Kristoffer fick feber och låg i sängen hela dagen så nått ikeabesök blev det aldrig den dagen (men på söndagen åkte vi). Istället drog Lowa och jag till Flen på ett litet spontanbesök. Emma (syrran) och jag bestämde oss för att ta en tripp till Eskilstuna - Tuna Park. Hittade, eller rättare sagt fyndade en vårjacka för 199 kronor. Riktigt fin. Satt som en smäck på mig och fick även höra den kommentarer från en tjej som också köpte jackan - komplimangen gjorde min dag.

Hittade massa fina kläder men höll i pengarna resten av dagen. Dock har jag inte kunnat släppa skinnjackan jag testade på Gina. Grymt fin men priset var inte okej. Får spana vidare helt enkelt.

På söndagen kände sig Kristoffer piggare så vi packade Lowas skötväska efter frukosten och begav oss till Örebro där det blev både Ikea och köpcentret. Hittade en hel del fint på Ikea men det blev ändå inte allt för dyrt. Nu måste vi ta tag i vardagsrummet (spackla och måla) för att sedan borra upp gardinstänger och få upp de perfekta gardinerna som jag äntligen hittat.

Vi hade en helt perfekt dag och Lowa var på sitt bästa humör, som alltid. Gladare tös får man leta efter.

När vi väl var hemma slängde jag ihop lite mat, sen gick vi bort ett kvarter på en kvällsfika hos Fredde, Linnea & barnen. Bra avslut på en bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar