torsdag 24 februari 2011

Inreda Lowas rum

Hoppas mina syrror kommer hit i eftermiddag för då kan de ha koll på Lowa medans jag tapetserar klart hennes rum. Vi orkade bara sätta upp fondväggen sen vart det inget mer. Men nu ska det bli klart. Den vita tapeten ska upp nu sen kan jag inreda... åh som jag längtat.

Hennes sänghimel ska upp
Hennes fina prinsestavla jag vann på en blogg ska sitta bredvid hennes säng
En vit hissgardin ska få pryda fönstret tillsammans med nån fin blomma och lampa
Tallrikshyllan jag vann på tradera ska få ta plats på en vägg där jag även hoppas pappa kan hjälpa mig med träbokstäver som ska stå högst upp (självklart med bokstäverna LOWA) som jag ska måla vita och ljusrosa
Fina gosedjur och favoritböckerna ska få plats i tallrikshyllan också
De fina hjärtkrokarna jag fyndat på ÖB ska få komma upp på väggen
Hennes byrå ska målas
Vita expedit ska stå mot ena väggen med ljusrosa förvaringsboxar i
Prinsestältet hon fick av oss i julklapp ska stå i ena hörnet där det bli läs och myshörna
Vimplarna jag köpt på "Huset mitt i byn" ska upp i taket
En fin taklampa måste införskaffas
Ja jag kan fortsätta hur länge som helst... Tror det kommer bli riktigt fint. Vad tror ni?

1 kommentar:

  1. Det låter som att det kommer bli otroligt fint.! Väntar på bilder, steg för steg : ) Kraaaam.

    SvaraRadera