onsdag 23 februari 2011

Renoverar hörnskåpet

Minns ni att jag fyndade ett stor hörnskåp för ett par veckor sedan, som kostade ynka 150 kronor. Det skåpet har stått i garaget och jag har varken haft tid eller lust att fixa med det, men nu har det börjat klia i mina "göra om fingrar" och den har fått sin första målning av vit färg. Blir bättre än jag trodde, men det tar sin lilla tid. Behövs bara en målning till sen är den färdig.

Då ska lite spets upp i vitrinskåpet så man slipper se rakt in, och så jag får sätta min egna lilla stil på det. Självklart har jag tagit kort och ett till ska tas när skåpet är klart. Jag satsat på att bli klar till helgen. Måste köpa 1 burk färg till. Vill inte ha den helt matt så jag kör på en vit halvblank färg. Snyggt!

2 kommentarer:

  1. Duktig du är! väntar med spänning på hur resultatet kommer att se ut! vi ses nästa vecka! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Julia :) Lovar att ni ska få se bild så fort jag blir klar. Kanske till helgen ;)
    Ses nästa vecka. kram

    SvaraRadera