tisdag 15 februari 2011

Syrran fixade mitt hår!

Idag hade syster Emma (klicka, länk till hennes blogg) och jag bestämt att vi skulle fixa mitt barr. Det var verkligen på tiden. Det blev en toning på mitt samt Emmas löshår (som jag köpt av henne för en billig peng). Färgen blev riktigt bra, inte sådär brun/grönt som den lätt kan bli (speciellt när man varit platinablond för ett par månader sendan som jag).

Jag är nyfärgad på både före och efterbilderna, vi visar bara skillnaden med löshåret - och vilken skillnad sen! Perfekt med clips när man snabbt vill förvandla sin korta frilla till långt och vackert. Det är inget jag kommer ha till vardags (hallå, en småbarnsmamma orkar väl inte sånt, haha) men varför inte när man vill vara lite extra fin? Vad tycks?


6 kommentarer:

  1. Det blev skit snyggt, Du får använda det ofta nu (:

    SvaraRadera
  2. Du vet vad jag sa ;) Läckerrrt! Puss

    SvaraRadera
  3. Fahaaan va grym jag är!
    Du ska se sen efter ja börjat skolan då kommer jag ha en kundkrets så det heter duga! :)

    SvaraRadera
  4. Verkligen jätte fint Anna :)

    SvaraRadera
  5. Shit vilken skillnad alltså säger det igen. Fint med så mörkt tycker jag. Vad bra att Emma kan få träna, till allas glädje. Ha ha!

    SvaraRadera