torsdag 31 mars 2011

Babysång och en heldag på stan

Morgonen började med babysång som alltid på torsdagar. Trevligt att komma iväg på sånt som både jag och Lowa gillar. Hon kramas med allt o alla, man kan ju inte annat än att smälta tusen gånger om. Hon är så snäll & go!

Efter sång och mellanmål hämtade Kristoffer upp oss för att sedan åka till stan. Vi, tillsammans med storesyster Elsa, hennes man Linus och deras sötungar Mai & Ove tog en runda på stan för att sedan avnjuta en smarrig lunch och fika på Coffee & Lounge.

Nu efter några timmars vistelse i Katrineholm är vi hemma igen. Jag är helt slut, hjärtat slår dubbelslag, huvudet sprängs, trött som ett as och ont i svanken. Blir ryggläge för mig ett tag. Gumman sover gott i vagnen och Kristoffer njuter av lugnet.

Vi har haft Elsa med familj här sen i måndags. Jättekul med lite extra liv och rörelse här hemma. Lowa, Mai och Ove leker glatt med varandra. Nu åkte de vidare till mina föräldrar i Flen. Imorgon tänkte vi nog åka och bada hela högen. Skoj!

Nu som sagt ska jag vila. Måste samla lite krafter, för ikväll ska jag hem till min fina vän Helena på myskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar