tisdag 22 mars 2011

Soliga tisdag





Söta tösen leker i sitt rum.

Idag fick vi hem h&m:s sommarkatalog som jag bläddrat igenom. Måste verkligen beställa en hel drös med nya kläder, men brukar alltid bli besviken när kläderna väl kommer hem och inte alls är lika snygga som på bild. Lättaste är det ju att testa i butik men då vill jag helst åka helt själv för att slippa känna stress från Kristoffer eller Lowa. Men jag ska nog ge det ett försök till, att beställa alltså.

Idag får det bli en långpromenad i det härliga vädret. Isen utanför huset börjar sakta men säkert tina bort och vi kan snart gå på promme utan halkrisk eller risk att köra fast.

Imorgon kommer syrrorna hit och är barnvakt åt Lowa en stund. Kristoffer och jag ska göra en sak som jag berättar om imorgon :).

3 kommentarer:

  1. Nästa vecka kommer vi hela gänget. Ser fram emot att träffa Lowa och undrar om hon och Ove kommer att leka. Vi ses snart . Kramar/E

    SvaraRadera