måndag 28 mars 2011

Spontanträff

Igår drog jag iväg ett mail till "mamma-kompisarna" angående en mamma-barn-träff här idag på förmiddagen. Det blev lite spontant sådär men det gick ju bra ändå. Vi blev 4 mammor som kunde med barn så helt perfekt. Bjöd på hembakt kladdkaka med grädde, smörgåsar, kakor, kaffe och te. Barnen lekte av sig och vi morsor babblar som aldrig förr.

Snart kommer min storesyster Elsa, hennes man och Lowas kusiner hit över några dagar. Tror de skulle åka till mina föräldrar på torsdag så det blir full rulle här, men det är alltid kul.

Förövrigt så längtar vi tills imorgon! Spännande :)

4 kommentarer:

  1. sv: jag hade ingen aning att hon åkte men jag tyckte att vanessa skuille åka faktist. ska ladda ner söndagens avsnitt tänkte jag. har ju inte den kanalen.

    ska nog boka resan hem redan nu :)

    SvaraRadera
  2. Spännande! lycka till!!! =)

    SvaraRadera
  3. Min nyfikenhet dödar mig! Skicka ett sms Anna :o) Pussar

    SvaraRadera