söndag 3 april 2011

Någon som vet?



Jag har varit ute efter en "skinnjacka" ett bra tag nu men inte hittat någon som riktigt fallit mig i smaken. Hittade denna på H&M och priset är ju helt okej, 399 :-

Har en skinnjacka sen tidigare men den är på TOK för stor sen då jag gick ner 21 kilo innan jag blev gravid med Lowa. Så den hänger som en påse, inte okej. Därför vill och behöver jag en ny. Så vad tror ni om denna från H&M? Är den fin i verkligheten? Kristoffer och jag ska unna oss lite nytt i garderoben så är sugen på att klicka hem jackan.

2 kommentarer:

  1. Jag hittade min skinnjacka på Tradera. En Bruno Z som kostade 1500 kronor i nypris, köpte den för 300 kronor. Ett hett tips är alltså att kolla in Tradera där man kan hitta riktigt snygga, billiga, äkta skinnjackor!

    Annars var den väldigt snygg den där jackan! (: Är den i äkta skinn tycker jag att du skall köra hårt! Jag köper bara äkta skinnjackor eftersom de håller längre och jag sparar en hel del pengar på så vis! :)

    Hoppas du hittar någon du trivs med!

    SvaraRadera
  2. Jag beställde den skinnjackan, men skickade tillbaka den. Tog strl 38 och jag har 38/40 i vanliga fall, och den var väldigt trång i armarna. Den är även kort, alltså den går inte ner till höfterna. Tråkigt att den inte passade, för den är väldigt fin i utseendet annars!

    SvaraRadera