fredag 20 maj 2011

En härlig fredag

9.45 hade jag tid till Hud & Hår där det var dags för ansiktsbehandlig samt fotvård för mig. Lyx på hög nivå. Det var så grymt skönt att ligga där och bli ompysslad till max. Lite av det som gjordes.

Skrubbtvätt
Massage
Skaplmassage
Nack/axelmassage
Brynvaxning
Brynfärgning
Ögonfransfärgning
Ångbehandling
Portömning
Ansiktsmask
Ansiktstvätt
Avslutande ljugnande kräm

Fotbad
Fotmassage
Nagelklippning
Nagelfilning
Fotfilning
Inoljning
Nagellack

Tack min underbara älskling för en härlig födelsedagspresent (förra årets som jag sparat).
Dock var det lite jobbigt att ligga på rygg i 2 timmar, det vet ni som varit/är gravida - inte jätteskönt. Annars helt ljuvligt.

Efter min härliga spabehandling åkte jag hem till mina hjärtan. Hade fått lite extra energi så jag tog fram gräsklipparen och snyggade till gräset och fixade lite med mina blommor. Solen kom fram och vi dukade ut lite fika på altanen medans Lowa utforskade och busade för fullt.

På eftermiddagen begav vi oss till Flen (mina föräldrar) där det bjöds på grillad fläskfilé, klyftpotatis, bearnaisesås och sallad med fetaost. Kunde inte bli ett bättre avslut på en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar