söndag 26 juni 2011

25 år / 15 månader

Igår jobbade jag från 7-16, riktigt fina pengar då det är "storhelg" och det tackar man ju aldrig nej till, jobbade även midsommarafton (till 14) och lika bra betalt då. Dock hade det kunnat vara ännu mer betalt, för inom vården har man ju inte den bästa lönen direkt.

Jag fyllde 25 år igår, så direkt när jag slutat jobbet åkte jag och hämtade upp en stor smörgåstårta som jag beställt, hem fort som attan för att göra mig i ordning och slänga ihop min smarriga jordgubbstårta. Hann även bli firad av älsklingen innan vi fick besök. Jättetrevlig kväll med fina pressenter och trevligt sällskap. Blev en hel del smörgåstårta / jordgubbstårta över så om någon är fikasugen är det bara att komma hit.

Även Lowa "fyllde" igår - hon blev nämligen 15 månader. Stora lilla tösen.

Tack för alla gratulationer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar