lördag 16 juli 2011

Härlig dag i söderköping




























Förra lördagen åkte jag, Kristoffer, Lowa och min syster Emma till Söderköping. Det var flera år sedan jag var där men fortfarande lika mysigt och fint. Det blev såklart ett besök på glassrestaurangen Smultronstället. Innan vi kom in och fick ett bord fick vi stå i kö ca 45 minuter, lite segt men helt klart värt det - glassarna var underbara. Bjuder på några bilder. Min glass bestod av vaniljglass, hallon, mjukglass, noissettetopping & grädde - det säger väl allt!

2 kommentarer:

  1. åh vad kul att du skriver om det här! jag har läst din blogg så länge och blev så förvånad när jag såg er lilla familj i säderköping samtidigt som vi var där. så det kan förklara varför det satt en muppig tjej och råstirrade på er när ni skulle gå :)

    SvaraRadera
  2. Nej men oj vad kul :) vilket sammanträffande. Hade blivit så glad ifall du hade hejat eller nått :). Märkte förövrigt inte att nån stirrade så det är lugnt, haha. Är du från söderköping? Hur har du hittat till min blogg? Riktigt gó glass på Smultronstället, ellerhur! Kram

    SvaraRadera