måndag 15 augusti 2011

Inskolning för Lowa

Idag var det första inskolningsdagen för Lowa på dagis. Gumman tog verkligen för sig och började leka med de andra barnen direkt. Hon är rätt tuff av sig vilket är väldigt bra tycker jag. Hoppas det fortsätter såhär.
Kristoffer är pappaledig 2 veckor till, så vi kunde vara med båda två. Perfekt.

Får se hur mycket jag kommer kunna vara med, nu är mitt sommarschema på heltid slut och jag är återigen timvikarie. Det blir nog bra, för jag orkade inte riktigt med heltid i slutet då jag hade foglossning men bet ihop ändå. Nu kan jag ta så mycket jag känner att jag orkar med. Skönt att jag kommer få samma föräldrapenning som när jag va föräldraledig med Lowa i och med att bebis kommer inom de två åren efter Lowas födsel.

Går in i vecka 30 imorgon. Shit va tiden springer iväg, och magen börjar bli riktigt stor och tung nu. Men det är supermysigt, bebis sparkar och snurrar runt för fullt där inne, speciellt på kvällarna.

Nu blir det en lugn kväll framför teven med min älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar